2014. április 30., szerda

Holo Qi

Egy érdekes folyamat megfigyelésére nyílt mód az elmúlt időszakban, melynek zenei vonzata is van. Ha abból indulunk ki, hogy egy magasabb dimenziós történésnek van 3D-s vonzata, akkor annak az időre is ráhatása van. Egy zenéhez értő agy érdekes kutatásokat végezhet annak megállapítására, milyen fejlődésen megy keresztül egy olyan gitárjáték, mely a nulláról indult és azonnal fel tudott mutatni eredményt.

Saját meglátásom az, hogy kell lennie egy gitár T0 időpontnak, amihez képest ok-okozati összefüggésben visszafelé, majd az után előre is kell nézni a folyamatot. A gitár első kézhezvétele időpontjában létrejött felvétel (Akusztikus Meditáció = alászállás), majd nem sokkal később készült második felvétel (Mennybemenet = felemelkedés) magas szintű gitérkezelést eredményezett. Amikor ezt vizsgáltam, játék közben előretartottam magam elé a gitárt, majd a hátam mögé is emeltem és ugyanúgy játszottam tovább, minőségromlás nélkül. Ebből kitaláltam, hogy 'nem Én játszom' (vagyis nem az ember, aki előtte gitárt nem vett a kezébe), ám megtehetem azt, hogy ebbe a magam tehetségével becsatlakozom.

Ez után a teljes 2012-es év úgy telt el, hogy számos felvételt készítettem úgy, hogy közben alig foglalkoztam gyakorlással, azaz a felvételek mind élesben készültek. Ha a filozófiám az, hogy 'nem zenélek', hanem úgy tekintek magamra, mint egy matrixnyomtatóra, akkor nincs is szükség a gyakorlásra. A dolog mellett párhuzamosan futó spirituális tevékenységemmel egyértelműen azonosítani tudom a történteket és nem okoz semmilyen problémát a racionális magyarázata, ám ehhez tudni kell azt, hogy szerintem lehetséges a tudomány határainak kitágítása a spirituális valóság felé. Ezzel a véleményemmel azonban mind a tudomány felé, mind a spirituális világ felé erős kisebbségben vagyok az időnek ebben a pontjában!

Talán egyszer előkerül valaki, mondjuk egy szakdolgozatára készülő zeneakadémiás, aki fantáziát lát a dologban és érdekli az ezotéria. Ő lenne arra hivatott, hogy ebből egy olyan anyagot készítsen, ami értelmezhető a tudomány számára.